مخلوط کردن سمان فسفات
نحوه استفاده از سمان زینک فسفات

نحوه مخلوط کردن سمان زینک فسفات:

گاهی اوقات ممکن است به نکاتی کوچک اما مهم توجه نکنیم. و این رعایت نکردن تأثیر بزرگ خود را دیر با زود نشان خواهد داد. مخلوط کردن سمان فسفات هم یکی از همین موارد است. در ادامه با آموزش نحوه مخلوط کردن سمان زینک فسفات در خدمت شما خواهیم بود.

جهت استفاده از سمان فسفات ابتدا بطری پودر را خوب و با احتیاط تکان می دهیم. سپس مقدار دلخواه از آن را توسط قاشقک ها مخصوص برداشته و روی اسلب شیشه ای به 2 قسمت مساوی تقسیم می کنیم.

پودر یکی از این 2 قسمت را مجددا به 6 قسمت مساوی تقسیم می نماییم. طبق دستور کمپانی سازنده مایع را (البته بعد از تکان دادن بطری) در قسمت دیگری از اسلب شیشه ای می ریزیم.

هر کدام از آن یک ششم پودر ها را به آرامی داخل مایع می ریزیم. و شروع به مخلوط کردن می نماییم. هر کدام از این شش قسمت پودر با یک زمان مساوی به مایع افزوده و مخلوط میشوند.

در صورت درست طی کردن مراحی به سمانی دست می یابیم. که حدود 1 اینچ (2.5 سانتی متر) کش می آید. این حد ویسکوزیته برای یک سمان فسفات جهت سمان کردن اینله ها، آنله ها و روکش ها مناسب است. در صورتی که بخواهیم از آن فقط در کف حفره استفاده کنیم. باید بخش دوم پودر را هم مخلوط کنیم تا به قوام پوتی شکل دست یابیم. و این خمیر پوتی شکل را با کندانسور به آرامی در کف فشرده می نماییم.

پودر از زینک اکساید و مایع از اسید فسفریک تشکیل شده است.

برای یادگیری بهتر پیشنهاد می کنیم ویدیوی زیر را هم ببینید:

همچنین مطلب آموزش زیر هم میتواند به شما در درمان بهتر بیمارن کمک کند.

همچنین جهت خرید این ماده روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید سمان زینک فسفات